Näin rakennat yritysbrändin tekoälyn avulla

Nykyinen tila

Et ole liittynyt vielä

Hinta

Suljettu

Aloita

Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssin sisältö

TERVETULOA OPISKELEMAAN
Näin opiskelet kurssia ja käytät tekoälykehoitteita
BRÄNDIN STRATEGINEN PERUSTA
VAIHE 1A: Perustietojen kartoitus ja kilpailijoiden tunnistaminen
VAIHE 1B: Syvempi kilpailija-analyysi ja markkinastrategioiden tutkiminen
VAIHE 1C: Markkina-aukkojen ja trendien tunnistaminen
VAIHE 1D: Erottautumisstrategian määrittäminen ja markkinaympäristön synteesi
VAIHE 1E: Markkina-analyysin tiivistelmä
VAIHE 2A: Brändin mission, vision ja ydinarvojen määrittäminen
VAIHE 2B: Brändin mission, vision ja ydinarvojen viimeistely
VAIHE 2C: Brändin peruselementtien tiivistelmä
VAIHE 3A: Asiakasprofiilien tunnistaminen ja segmenttien luominen
VAIHE 3B: Asiakasprofiilien syventäminen ja yksityiskohtainen analyysi
VAIHE 3C: Asiakaspolkujen kartoittaminen ja kosketuspisteiden analyysi
VAIHE 3D: Asiakasstrategian määrittäminen ja kohdentamissuunnitelman luominen
VAIHE 3E: Asiakasstrategian tiivistelmä
VAIHE 4: Brändin toteutuksen projektisuunnitelma
IDENTITEETIN LUOMINEN
VAIHE 5: Brändi-identiteetin suunnittelu ja visuaalisen ilmeen kehittäminen
VAIHE 6A: Brändin nimeäminen ja nimen strateginen kehittäminen
VAIHE 6B: Brändin nimeämisen tiivistelmä
VAIHE 7A: Ainutlaatuisen pääviestin kehittäminen ja arvolupauksen luominen
VAIHE 7B: Pääviestin ja ingressin lopullinen valinta ja viimeistely
KÄYTÄNNÖN TOTEUTUS
VAIHE 8: Verkkosivujen strateginen suunnittelu ja perusrakenne
VAIHE 9: Lainsäädännön vaatimusten kartoitus ja lakisääteisten velvoitteiden suunnittelu
VAIHE 10: Asiakaspalvelumallin suunnittelu ja organisointi
VAIHE 11A: Sisältöstrategian perusteiden määrittäminen ja teemojen suunnittelu
VAIHE 11B: Sisältökalenterin ja tuotantosuunnitelman luominen
VAIHE 11C: Kanavien optimointi ja jakelustrategian luominen
VAIHE 11D: Sisältömarkkinoinnin mittaaminen, optimointi ja jatkuva kehittäminen
VAIHE 11E: Sisältöstrategian tiivistelmä ja käyttöönottosuunnitelma
LISÄMATERIAALIT
E-kirja: Opi rakentamaan yrityksesi brändi itse (44 sivua)
Brändin suunnittelu tekoälyn avulla -työkirja
Brändin rakentaminen tekoälyllä -tarkistuslista